Direktlänk till inlägg 9 augusti 2010

mig själv...

Av the-moon - 9 augusti 2010 12:40

God-morgon! Mår bra idag, ska inte göra något speciellt. Men jag ska nog gå ut snart?  jag mår bra när det är grå-tråkigt vädersom idag för.. Då är inte så många ute och det är skönt. Blir stressad av när det blir för många människor. Aja, men igår gick jag med en vän på bio i strägnäs. Vi kollade på Eclipse.  Den var bra... Men boken var bättre!


Ni vet inte inte så mycket om mig och hur jag ser ut så nu ska jag brätta om mig själv.


1. Jag gillar att vara med vänner , men jag trivs också väldigt bra att vara själv.

Man kan säga att jag är lite ensam-varg.jag gillar också vampyrer och varulvar väldigt mycket.


2. Jag ''älskar'' vargar och skulle ofra mig för att de skulle sluta jaga varg för alltid! Jag gillar också ''katt-djur, Lejon, Tigrar/Vit-tigrar, Panter osv''


3. Jag är ett Twiligt fan, men inte ett ''jättestort''! Jag älskar ''Embry-Vargen och Jacob-Vargen''!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av the-moon - 2 oktober 2010 08:28

Vampyrer. De kan vara svåra att hitta... De ser oftast ut som vanliga människor. Om du vet att någon är en Vampyr.. Förvänta dig inte att den kommer göra dig till en , och spring inte där ifrån, Vampyren vet redan att du är där.Den vill ha dig som ...

Av the-moon - 4 september 2010 10:56

1. Vamyrer måste dricka blod minst en gång i månaden för att hålla sig friska.   2. Vampyrer är inte odödliga , en påle genom hjärtat dödar en vampyr, men det gör även en välriktad pistolkula, eld eller till och med ett otäckt fall. Vampyrer är m...

Av the-moon - 4 september 2010 10:34

Det finns många legender om vampyrer. De flesta är falska. Många är osammanhängande. Några är bara löjliga, tillexempel  ''att vampyrer inte syns i speglar, att vampyrer inte kan komma in i ett hus utan att vara inbjuden , att de inte tål vitlök , at...

Av the-moon - 17 augusti 2010 14:29

Om man/du vill brätta för någon/några av dina vänner att du är vampyr... Här kommer lite tipps:   1.Försök att förklara lungt och försiktigt , de kan bli rädda.   2.Var berädd att de kanske inte tror på dig... så försök hitta på en plan för det...

Av the-moon - 16 augusti 2010 10:31

(Svenska) = Vampyr    (Engelska) = Vampire   (franska) = Vampire   (albanska) = Vampir   (italienska) = Vampiro   ...

Presentation


...vampire

Fråga mig

2 besvarade frågor

Finns vampyrer eller är det bara en myt?

Finns vampyrer?
 JAA! så klart!!
 Nej! Bara en myt.
 Tvekar.
 Tror det.
 bryr mig inte.
 Jag tror på allt annat utom vampyrer!
 Vet inte?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards