Direktlänk till inlägg 4 september 2010

Vampyr fakta.

Av the-moon - 4 september 2010 10:56

1. Vamyrer måste dricka blod minst en gång i månaden för att hålla sig friska.


2. Vampyrer är inte odödliga , en påle genom hjärtat dödar en vampyr, men det gör även en välriktad pistolkula, eld eller till och med ett otäckt fall. Vampyrer är mycket starkare/tåligare än människor, men långt ifrån odödliga.


3. Vampyrer kan ta sig fram i otroliga hastigheter , detta kallas att "ila"


4. Vampyrer är mycket starkare än än människor , men inte ''så'' överdrivet som i twilight.


5. Vampyrer förvandlar inte en människa till vampyr genom att suga att allt blod i kroppen. En människa förvandlas till vampyr genom att vampyrens blod kommer in i människans blodomlopp.


Komentera gärna mina inlägg och ställ gärna frågor.












 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av the-moon - 2 oktober 2010 08:28

Vampyrer. De kan vara svåra att hitta... De ser oftast ut som vanliga människor. Om du vet att någon är en Vampyr.. Förvänta dig inte att den kommer göra dig till en , och spring inte där ifrån, Vampyren vet redan att du är där.Den vill ha dig som ...

Av the-moon - 4 september 2010 10:34

Det finns många legender om vampyrer. De flesta är falska. Många är osammanhängande. Några är bara löjliga, tillexempel  ''att vampyrer inte syns i speglar, att vampyrer inte kan komma in i ett hus utan att vara inbjuden , att de inte tål vitlök , at...

Av the-moon - 17 augusti 2010 14:29

Om man/du vill brätta för någon/några av dina vänner att du är vampyr... Här kommer lite tipps:   1.Försök att förklara lungt och försiktigt , de kan bli rädda.   2.Var berädd att de kanske inte tror på dig... så försök hitta på en plan för det...

Av the-moon - 16 augusti 2010 10:31

(Svenska) = Vampyr    (Engelska) = Vampire   (franska) = Vampire   (albanska) = Vampir   (italienska) = Vampiro   ...

Av the-moon - 12 augusti 2010 19:37

Blod...  Hur smakar blod? eller Jo, jag vet att det smakar gärn och... någonting? Jag har inte tänkt på det så mycket , men nästa gång jag smakar ska jag tänka efter. Hur det smakar för vampyrer igentligen?? Det ''kan'' inte smaka likadant för...

Presentation


...vampire

Fråga mig

2 besvarade frågor

Finns vampyrer eller är det bara en myt?

Finns vampyrer?
 JAA! så klart!!
 Nej! Bara en myt.
 Tvekar.
 Tror det.
 bryr mig inte.
 Jag tror på allt annat utom vampyrer!
 Vet inte?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards